۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

من علی مغازه ای هستم خبر بازداشتم رو به خونوادم برسونید.

ظهر روز 13 آبان و درست ساعت 12 از زیر پل کریم خان می گذشتم که برخورد بسیجی ها با یک مرد میانسال و قوی هیکل توجه ما را جلب کرد مقاومتی که میکرد باعث شد تا چهارنفره به سرش بریزند و بسیار وحشیانه با کشیدن موهاش و ضربات متعدد به دستش دستبند (البته دستبند هم چیزی جز این بست های پلاستیکی کمربندی) بزنند و سوار ماشینشون بکنند. بلافاصله مردم برای نجاتش به میدان آمدند و خانم ها پیش قدم شدند، "کاری نکرده آقا آزادش کن"، "آقا شما وساطت کن آزادش کنن" ولی بی اثر بود و اون رو سوار یک ون مانند سفید رنگ به شماره 14 ق 334 ایران 33 کردند که در این هنگام فریاد زد "من علی مغازه ای هستم خبر بازداشتم رو به خونوادم برسونید." بلافاصله ماشین به راه افتاد داخل ماشین رو که نگاه کردم دیدم دست سه تا دیگه از سرنشین هاش هم از این بست ها زدند یعنی قبلا بازداشت شده اند ولی متاسفانه اسمش رو نگفتند.
نمی دونم کمیته پیگیری بازداشتی ها بعد از این که پلمپ شد و بهشتی و الویری بازداشت شدند بازهم فعال هست یا نه؟ این وظیفه رسوندن خبر رو دوشم سنگینی میکرد به خصوص امروز که شنیدم هیچ پاسخ درستی به خونواده بازداشتی ها نمی دنن. گفتم به همراه دوستان کمک کنیم شاید خانواده ای رو از نگرانی در بیاریم.

۱ نظر:

  1. douste aziz, kheily mamnun.
    maghazehi'ha az familhaye madarie man hastand.
    saay dardam in khabar ra beheshan beresanam.

    merci
    mamad

    پاسخحذف